Usługi: Diagnostyka

Diagnostyka weterynaryjna

Kiedy choruje człowiek lub cierpi z powodu jakichkolwiek dolegliwosći, po prostu idzie do lekarza i informuje go o objawach. Taka sytuacja często ułatwia postawienie właściwej diagnozy, co w konsekwencji prowadzi do wyleczenia pajenta. Bezsprzecznie w leczeniu pomaga fakt iż ludzie mogą komunikować się werbalnie a tym samym dokładnie określić co im dolega.

Gdy zwierzęta domowe są chore lub ranne w związku z brakiem możliwości komunikacji bezpośredniej przypadek taki może być często bardzo trudny do zdiagnozowania dla lekarza weterynarii. Tym bardziej gdy objawy u zwierzęcia są niespecyficzne lub słabo zaznaczone. Wówczas choroba nie jest łatwo wykrywalna i wymaga często szerszej diagnostyki weterynaryjnej. Co więcej, ponieważ zwierzęta nie potrafią mówić, nie są w stanie przekazać nam co im doskwiera, wskazać gdzie boli i wyjaśnić jakie mają dolegliwości.

To do nas, lekarzy weterynarii, należy podjęcie takiego postępowania aby w miarę możliwości jak najszybciej i najprecyzyjniej postawić diagnozę. Diagnostyka pozwala nam dowiedzieć się, co dzieje się wewnątrz ciała Twojego pupila, bez niej w wielu wypadkach zdiagnozowanie psa czy kota byłoby niemożliwe ,a co za tym idzie uniemożliwiałoby podjęcie właściwego leczenia.

Przychodnia Weterynaryjna Medicvet działająca na terenie Lubonia, Puszczykowa, oraz Komornik oferuje szerokie spektrum usług diagnostycznych u małych zwierząt domowych. Usługi te obejmują rutynowe badania laboratoryjne, takie jak badania krwi i moczu, badania mikroskopowe a także bardziej zaawansowane techniki, jak badanie USG.

Jeśli Twój przyjaciel nie zachowuje się jak zawsze i podejrzewasz jakąkolwiek chorobę czy uraz, nie wahaj się i zaplanuj wizytę w naszej przychodni weterynaryjnej w Puszczykowie. Im szybciej jesteśmy w stanie określić na czym polega problem – rokowania związane z leczeniem będą jeszcze lepsze.